For someone alien
- আলী আকবর হোসেন তানিম - অনামিকার জন্য অপেক্ষা ২৯-০৩-২০২৪

o my outdoor star !
alone in night sky,
I'm gauche at all
your oversea living....

Give me shine binding two eyes,
Walking alone on road
Dust not touch you..
I can't touch you..
I feel very alone.

Please be sleep in my eyes
In my sad night,
Take my speech to you
Why so busy...
Take me to you,
Exod I'm just alone...

মন্তব্য যোগ করুন

কবিতাটির উপর আপনার মন্তব্য জানাতে লগইন করুন।

মন্তব্যসমূহ

এখানে এপর্যন্ত 0টি মন্তব্য এসেছে।