come on baby
- শামছুজ্জামান রাজু - Shamsuzzaman Raju ২৬-০৪-২০২৪

you shine your brightness
break up my darkness
there's dark around of me....
I wanna be free

come on baby
melt your heart with my body
hold me tightly
and kiss me warmly

oh baby....
you shine your brightness around of me
break up my darkness
there's dark around of me
I wanna be free... oh baby.. oh baby

your shining can show me the right way
and your love can keep me alive
I can breathe fine
when you take me into your hand....
hold me rightly
kiss me warmly.... oh warmly......



Shamsuzzaman Raju

Nangolkot, Comilla,

মন্তব্য যোগ করুন

কবিতাটির উপর আপনার মন্তব্য জানাতে লগইন করুন।

মন্তব্যসমূহ

এখানে এপর্যন্ত 0টি মন্তব্য এসেছে।