The Second Mistake
- মুহাম্মদ তানজিন সাফায়েত ওরফে মো. তানজিন সরকার ২০-০৫-২০২৪

I will never fall into love again
It hurts like a canon
Burns like the sun,
Make lost everything,
Nothing is gained
I will never fall into love again
.
Somebody told me lovers never die
It’s harder than the death, Fie!
It stolen my breathe,
All the faith
Make me a desert out of rain.
I will never fall into love again
I swear I will never fall into love again
.
06/07/2019
Kacharipara,
Sarail, Brahmanbaria.

মন্তব্য যোগ করুন

কবিতাটির উপর আপনার মন্তব্য জানাতে লগইন করুন।

মন্তব্যসমূহ

এখানে এপর্যন্ত 0টি মন্তব্য এসেছে।